Методична скарбничка

 «Навики толерантного спілкування»

«Тепер, коли ми навчились літати у повітрі,
 наче птахи, плавати під водою, наче риби, 
нам бракує тільки одного: 
навчитись жити на землі, як люди» Б. Шоу
    Семінар-практикум для педагогічних працівників із розвитку толерантного спілкування його основних особливостей та прийомів взаємодії з учнівською молоддю на засадах ненасильницького спілкування.



У розробці знайдете:
Що таке агресія і яких видів вона буває?;
Критерії виявлення агресивності;
Причини закріплення агресивного стану у поведінці;
Рекомендації щодо попередження агресивності.

Безпечний простір

    Тренінгове заняття для педагогів задля створення між колегами довірливого, безпечного та відкритого середовища, а також сприятливого психологічного клімату, здатного захиститися від наслідків стресу.
    Рівні здоров'я можна уявити як безкінечність 
динамічних станів на лінійці, на одному кінці якої — передчасна смерть, а на другому — ідеальне здоров'я.
    Методичні рекомендації про те що слід робити аби бути у доброму здоров'ї та гуморі.

Програма допоможе практичним психологам, соціальним педагогам, які працюють із підлітками та молодими людьми від 14 до 18 років, оскільки спрямована на формування належного рівня усвідомленості власної ціннісної сфери, розуміння та прийняття цінностей іншої людини.

Мета програми дати учасникам змогу зрозуміти, що таке толерантність і яким чином вона допомагає будувати стосунки з іншими людьми, сприймаючи, що всі ми різні та маємо різні вподобання і думки.

Програма складається з трьох блоків: підготовчий, практичний та підсумковий. Просвітницько-профілактична програма передбачає 5 занять.

Прийоми та методи запобігання стресових ситуацій в учнівському колективі

“Не слід боятися стресу. Його не буває тільки у мертвих. Стресом потрібно керувати, і тоді ви відчуєте аромат і смак життя” Ганс Сельє

Професійний стрес педагогічних працівників. Шляхи його подолання.

    Кожна ситуація має недоліки і переваги. Під час стресу ми звертаємо увагу лише на один бік ситуації, тому не можемо сприймати її повноцінно. Необхідно дозволити собі подивитись на ситуацію з різних боків.
    Психолого-педагогічні рекомендації як виявити та подолати стресові фактори у роботі педагога.
 

Внутрішній ресурс людини – стресостійкий фактор подолання кризи

У матеріалі розкривається як можна найефективніше використовувати свій внутрішній ресурс для подолання кризи.



Коментарі

Популярні публікації